понеделник, 28 март 2016 г.

Днес приключват снимките на 9-ти сезон


Днес (28.03.2016) е финалът на снимките на  9-ти сезон на "Новите съседи". За това актьорите публикуваха снимка на която са по-голямата част от постоянния каст на 9-ти сезон.


















Ванеса Ромеро, която играе Ракел сподели : Колко е студено, студено и студено. Днес заминавам за чужбина....!" ; се пошегува актрисата. Освен това, сподели : Днес съм и тъжна, защото приключват снимките на 9-ти сезон на "Новите съседи". Ще ми липсвате! С нетърпение очаквам да се срещнем отново!". С тези думи сподели тази снимка.





Макарена Гомес (Лола) също се сбогува със снимките на новия сезон. Със студ приключваме снимките на девети сезон на "Новите съседи" заедно със тази снимка.

Фернандо Техеро (Фермин) също сподели за края на снимките : Приключихме записите...със Джорди, красив човек, талантлив актьор.... като лукс. По-долу съм с моите колеги и сценаристката. Аз никога няма да сложа край на "Новите съседи", сподели актьорът със тази снимка.



Ева Исанта (Майте) : Ильоминати! Сега съм пълна с много нови идеи", сподели актрисата със тази снимка.


Пас Падиля (Чуса) също не остана по-назад от своите колеги и сподели снимка за края на снимките на 9-ти сезон Със студ приключваме снимките на 9-ти сезон"




Новият сезон се очаква да стартира до месец в Испания.


Няма коментари:

Публикуване на коментар