петък, 27 май 2016 г.

Интервю с Макарена Гомес





Макарена Гомес е родена на 2 февруари 1978 г. в Кордоба, Испания. Женена е за Алдо Гомас от 2013 г. и има от него син - Данте, който се роди през изминалата година.
В момента актрисата се снима в нов сериал, докато започнат снимките на следващия сезон на "Новите съседи". Новият й сериал се казва "Мъжът на живота ми", в който си партнира с Малена Алтерио.






- Разкажи ни за новата си роля...
- Героинята ми се казва Ана Мария. Тя е много сладка, наивна жена, уязвима, чувствителна. Не е в постоянно напрежение. Харесва ми много тази роля.















- Как се разбираш с твоят партньор в "Новите съседи" - Антонио Пагудо?
- Той е много интелигентен човек, знае как да работи. Очарователен човек е. И като професионалист е много щедър. Има енергия и специална химия. Много добре се разбираме!


- "Новите съседи" е подновен за десети сезон"...
- Да започваме снимкитe през септември. Нямам търпение!

- Как се разбираш с колегите си?
- Много добре. През толкова много години съм имала много колеги в "Новите съседи". Най-добри отношения имам с Антонио Пагудо, Фернандо Техеро, Ева Исанта, Ванеса Ромеро, Кристина Кастаньо, Рикардо Аройо.



- Кристина Кастаньо (Юдит) напусна заради други проекти. Ти не си ли помисли в някой момент 
да напуснеш и да участваш в нови проекти, отколкото в един и същ много години?
- Не, защото тази работа ми позволява да играя в филми, когато не се снимам в "Новите съседи", а през останалото време, разбира се, се снимам в "Новите съседи". Тоест мога да ги комбинирам и двете. 

- Липсва ли ти Антония Сан Хуан (Естела) в сериала?
- Оо, да, много. Тя е много добра актриса. Ужасно ми липсва. Без нея не е същото. Надявам се да се върне.











- Как намираш време да прекарваш заедно със сина си?
- Аз съм като "стрела" и мога да уредя всичко. Спокойна съм и се организирам добре.

- Как върви връзката ти със съпруга ти в живота - Алдо Гомас?
- Чудесно. Той е невероятен мъж. Сменя памперсите на Данте. Уникален баща е, както и съпруг.

- Какво ще кажеш на феновете си?
- Изпращам им целувки и много поздрави. Обичам ви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар