петък, 29 юли 2016 г.

Хосе Луис Хил : Радвам се, че ме гледат по целия свят


Хосе Луис Хил е не малко известен в родината си Испания. Актьорът има зад гърба си повече от 30 години актьорска кариера. Повече за него ще разберете в следващите редове...



Хосе Луис Хил е роден на 9 декември 1957 г. в Сарагоса, Испания. Още от дете актьорът е започнал да играе в театъра. Хил също е известен с озвучаването на филми. Освен тях, той озвучава и анимационни сериали/филми, сред тях и "Тарзан". Също така играе и в киното. В личен план актьорът е женен и има три деца. Участва в сериали като "Агент 700", "Комисарят", но най-известен на зрителите, както в Испания, така и у нас става с комедиите "Щурите съседи" и "Новите съседи". Той е единственият актьор, който е участвал в ъв всички епизоди до момента и на двата сериала.


Как се озова в света на актьорите?
Истината е, че като малък не съм искал да съм актьор. И аз не знам точно как, но благодарение на Бог се озовах в тази професия. И сега мисля, че наистина това ми е призванието. 

"Щурите съседи" или "Новите съседи"?
Хм... не знам в крайна сметка. И двата сериала са много добри, много обичам и двамата ми персонажа... но може би малко повече ми харесва "Новите съседи".

Какви спомени пазиш от "Щурите съседи"?
Много добри. Още помня как се забавлявахме с целия екип, актьори, сценаристи, техници, с всички. Много бих искал да върна времето назад. Но и сега съм щастлив, че изпълнявам ролята на Енрике в друг също много хубав сериал. 

Защо Енрике Пастор от "НС" е корумпиран в новия 9-ти сезон?
Така са решили сценаристите. Докато Енрике Пастор се опитва да запази честността си е заобиколен от корумпирани престъпници. Един от тях е Кристобал (героят на Мигел Релан)


Какво ще стане с героя ти в 9-ти сезон?
Няма да имам спокойствие. Енрике продължава да живее в "лудия" си квартал. Продължават неприятностите и проблемите му с Юдит. Епизодите са много смешни.

Приличаш ли по нещо на героя си в "Новите съседи"?
По някои неща да. Пример е, че той предпочита диалога вместо да се бие. Аз, както със сигурност и повечето хора също предпочитам това. 

Има ли нещо, което вбесява Енрике Пастор?
Като цяло се опитвам да съм честен, но има няколко души, които искат да променят това. Аз винаги се опитвам да реша проблемите на другите. Но да, има неща, които го дразнят, като, че той няма способността да уволнява, въпреки че се е опитвал няколко пъти, но без успех, или пък неспособността да живее сам. Енрике се нуждае от партньор за да бъде щастлив, ако няма, той се чувства изгубен.


До кога смяташ да участваш в "Новите съседи"?
Не мога да кажа със сигурност. Живот и здраве, имам желание да участвам до края и най-вероятно ще го направя.

Какво усещаш, когато се видиш по телевизията?
Не обичам да се гледам. Обикновено не гледам работата си, може би само един до три епизода, за да видя какво да поправя в играта си. Пък и също така нямам много възможност да се гледам.

Озвучаваш много сериали, филми, анимационни филми...
Да, така е. Това е една от любимите ми професии. Озвучаването не е много лесно. Ние извършваме определена работа, която има творческа страна. Случвало се е и да не ни хареса дублажа (да намираме грешки) и сме започвали наново.



Как си в личен план?
 Много добре. Щастлив съм с жена си. Имам три прекрасни деца. Радвам се, че когато се прибера вкъщи има някой, който да ме посрещне. Почти всеки ден жена ми прави някой сладкиш. 

Какви планове имаш в момента?
В момента озвучавам анимационен филм, а от есента започвам да се снимам в 10-ти сезон на "Новите съседи". За по-нататък е още рано да се каже..

Радваш ли се, че освен в Испания те гледат  и в други страни?
Разбира се, кой не се радва, че го гледат и го познават и в други страни. В социалните си мрежи получавам съобщения и коментари и от чуждестранни си зрители/фенове. Знам, че са ме гледали и ме гледат в страни като Русия, Финландия, Италия, Франция, България, Сърбия, както и страни от Южна Америка. Щастлив съм, че ме познават по целия свят.

Какво ще им кажеш?
Изпращам Ви много поздрави и целувки. Благодаря Ви, че се доверявате в мен и ме гледате на малкия екран. Продължавайте да го правите!  Надявам се да Ви забавлявам. Обичам Ви!

6 коментара: