понеделник, 4 април 2016 г.

Кой кого номинира в Монтепинар?












Преди дни на пресконференцията на 9-ти сезон журналистите попитаха актьорите, които присъстваха героите им кой от останалите герои най-много мразят и съответно искат да го "номинират" за изгонване. Прочете и отговорите им: 




- Ева Исанта (Майте) - Аз номинирам Йоли , защото е новата на Амадор, защото има дразнещ кок, а също така и майка й ми е противна, затова номинирам и двете. Вън! (смее се)

- Антонио Пагудо (Хави) - Номинирам Фина, защото е много лош човек и защото не ни оставя да живеем спокойно, въобще не ми харесва. Фина вън! Номинирана!

- Макарена Гомес (Лола) - Лола номинира със сигурност Фина, защото съжителството с Фина е невъзможно, тя е една жена, която не е солидарна, арогантна е, така, че Фина да се маха!

- Пабло Чиапеля (Амадор) - Добре... Аз номинирам..... Амадор. (актьорът се пошегува, че се номинира себе си).

- Кристина Кастаньо (Юдит) - Аз разбира се, че номинирам "татенцето". Защото ме превръща в луда. Не ме оставя да съм свободна. Така, че номинирам него, да спре да е кмет, а да се грижи за сина си и за първата си дама!

- Пас Падиля (Чуса) - Аз номинирам... Лола, защото не ме остави да бъда щастлива със баща и. Вън!

- Мирен Ибаргунен (Йоланда) - Номинирам Майте, защото е бивша на Амадор.

- Виктор Палмеро (Алба) - Алба номинира... Антонио Ресио защото не приема да съм Алба и защото не оставя да бъде щастлива мама.

- Луис Мерло (Бруно) - Номинирам категорично Фина, защото не ме оставя да свиря на пианото си, затова номинирам нея!

- Лолес Леон (Менчу) - Аз номинирам Майте, защото тя много мрази дъщеря ми (Йоланда играе дъщеря на Менчу), не ми харесва и характерът и, и защото има много пари и е бивша на Амадор. Затова я номинирам! Майте - Милинката вън!

- Кристина Медина (Нинес) - Аз номинирам само един човек - Антонио!

- Рикардо Аройо (Висенте) пък сподели, че не номинира никого.

Сега нека направим и равносметка :

3-ма номинират : Фина
2-ма номинират : Антонио
2-ма номинират : Майте
Антонио, Енрике, Амадор, Лола и Йоли имат по една номинация.

Няма коментари:

Публикуване на коментар